Hur vet jag vilken storlek jag ska välja?
Storleksguider finns på respektive produktsida. Är du osäker? Kontakta oss gärna innan du beställer.
Får jag en orderbekräftelse?
Ja, en orderbekräftelse skickas automatiskt till din e-post direkt efter att köpet är slutfört. Om du inte får en orderbekräftelse inom 10 minuter, kontrollera skräpposten eller kontakta oss.
Hur lång är leveranstiden?
Normalt 1-5 arbetsdagar.
Jag saknar varor i min beställning
Om en vara saknas i ditt paket, kontakta oss direkt. Ha gärna ordernumret till hands så hjälper vi dig snabbt.
Jag har fått en defekt vara
Vi beklagar att något inte håller måttet. Skicka en bild på varan samt ditt ordernummer till [email protected] så löser vi det.
Jag vill avbryta/ändra min beställning
Kontakta oss så snabbt som möjligt. Om beställningen ännu inte skickats kan vi hjälpa till att ändra eller avbryta den. När paketet skickats gäller vår returpolicy.
Kan jag byta en vara?
Vi erbjuder tyvärr inte direkt byte. Vill du ha en annan produkt gör du en retur enligt returpolicyn och lägger en ny beställning.
Kan jag reservera produkter i butik?
I nuläget erbjuder vi inte reservation i butik. För att vara säker på att få den produkt du vill ha, rekommenderar vi att du gör ett köp online.
Hur spårar jag min beställning?
När din order skickats får du ett mejl med spårningsinformation. Har du inte fått det? Kontakta oss på [email protected]
Vad gör jag om jag inte har en returetikett i mitt paket?
Om din returetikett saknas, kontakta [email protected] så skickar vi en ny till dig via e-post. Du kan även få en QR-kod för att skriva ut etiketten hos ett ombud.
Hur fungerar presentkort eller rabattkod?
Anger koden som står på presentkortet i kassan, så dras beloppet automatiskt av från totalsumman. Rabattkoder kan inte kombineras om inte annat anges.
Hur lång tid tar en återbetalning?
Återbetalningar hanteras normalt inom 3 -7 arbetsdagar efter att vi mottagit och godkänt returen. Pengarna återförs till samma betalningsmetod som användes vid köpet.
Vart hittar jag QR-koden för min retur med PostNord?
QR-koden skickas till din e-postadress när
du registrerat returen. Om du inte fått den,
kontrollera skräpposten eller kontakta oss
för att få koden igen.
Leveransförseningar
Vi ansvarar inte för förseningar orsakade av transportör (ex. PostNord), men hjälper gärna till att kontakta dem vid behov.
Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket?Outlösta paket debiteras en avgift för returfrakt och hantering 150 kr. Kontakta oss om du ångrat dig - vi hjälper dig?
Kan jag ändra eller avboka min beställning?
Kontakta oss så snabbt som möjligt. Om ordern inte har skickats kan vi hjälpa dig att ändra eller annullera.
Vilka betalningsmetoder accepterar ni?
Vi accepterar betalningar via Stripe, PayPal, Visa, Mastercard, Apple Pay och Google Pay i dagsläget.
Varför fungerar inte min rabattkod?
Kontrollera stavningen, giltighetstiden och eventuella villkor. Kontakta oss om det fortfarande inte fungerar.
Har ni studentrabatt eller kampanjer?
Vi erbjuder ibland kampanjer. Anmäl dig till vårt nyhetsbrev för att få exklusiva erbjudanden först
Gåvor och kampanjer?
Eventuella gåvor i samband med kampanjer måste returneras om hela ordern returneras.
Vad händer om produkten är trasig?
Skicka in reklamation med bild så hjälper vi dig.
Var är min retur?
Så fort vi har mottagit din retur skickar vi en bekräftelse via e-post. Det kan ta upp till 7 arbetsdagar efter att du lämnat in paketet. Kontakta oss gärna om du behöver hjälp med spårningen.
Hur gör jag en retur?
Kontakta oss på e-post inom 14 dagar och följ våra instruktioner.
Om vi inte får svar från kunden vid retur- eller reklamationsfrågor inom 14 dagar, betraktas ärendet som avslutat.
Kan jag returnera en present jag fått?
Ja, det går bra - så länge varan är oanvänd
ursprungligt skick och eventuell försegling
är obruten. Returen måste också ske inom
ångerfristen. Kontakta oss gärna, och ange
ordernummer.
Har ni fysisk butik?
Vi är en onlinebutik men erbjuder snabb och smidig kundservice om du har frågor innan köp.
Jag kan inte betala med mitt presentkort
Kontrollera att kortet är giltigt och att det finns saldo kvar. Om det fortfarande inte fungerar, kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig.
Skickar ni till andra länder än Sverige?
Ja! Vi levererar till hela Sverige, EU och
internationellt. Om du befinner dig utanför Sverige och vill lägga en beställning - kontakta oss gärna
via e-post så hjälper vi dig vidare.